Havnedriften er med på å forme samfunnet. Da er det viktig å være bevisst på hvordan man kommuniserer utad, det være seg med brukerne, innbyggerne, folkevalgte eller det sivile samfunn.
Vårt nettverk for kommunikasjon og samfunnskontakt samler folk langs hele kysten for å rette søkelyset på havnenes omdømme, ringvirkninger og rolle.
Agenda
Kort presentasjonsrunde:
-ny leder og nestleder i nettverket
-deltakerne presenterer seg kort med navn og havn
«Evig eies kun et dårlig rykte» sies det. Hva kan vi lære av omdømmeundersøkelsen 2024?
v/Steinar Q. Andersen, kommunikasjonsdirektør i Samfunnsbedriftene
Ringvirkningsanalyse – BDO
v/ Tarjei Johansen og Brage Slotnæs Wangen
Plan for nettverk for kommunikasjon og samfunnskontakt - hva vil vi få ut av nettverket?
v/ Ingvild Sedahl og Felix Seifert
Praktisk info