Hva kan du forvente?
Programmet er under utvikling, men vi lover en dag med faglig påfyll, erfaringsdeling og diskusjoner om blant annet:
- Smartere anskaffelser
- Deling av maler og konkurransegrunnlag
- Faglig påfyll og erfaringsdeling
Hvem bør delta?
Innkjøpsansvarlige, daglige ledere, driftsledere og andre som jobber med eller har ansvar for anskaffelser i kommunal avfallsbransje.
Praktisk info
Hvor: Hos Samfunnsbedriftene i Haakon VIIs gate 9, 6. etg.
Deltakeravgift: 500,- eks,. mva. Dette dekker lunsj og pauseservering 25. september.
For alle som ønsker vil vi koordinere en felles nettverksmiddag 24. september kl. 19. Deltakerne dekker selv kostnaden for denne middagen.
Overnatting
Vi har holdt av noen enkeltrom på Karl Johan Hotel til kr. 1995,-. Deltakerne booker selv rom ved å oppgi booking-kode som gis ved påmelding. Deltakerne betaler for overnatting ved utsjekk.
NB: blokkbestillingen går ut 15. august. Etter det er det ingen garanti for rom til den prisen.
Vi gleder oss til å se deg i Oslo 25. september!