Dette er møtet for deg som ønsker faglig påfyll, inspirasjon og konkrete verktøy – og som vil være en del av et fellesskap som løfter innkjøpsfunksjonen i avfallsbransjen.
Hovedtemaene denne gangen blir miljøkriterier i praksis og å se nærmere på hvordan kunstig intelligens kan brukes i offentlige anskaffelser. I tillegg erfaringer fra en helt vanlig anskaffelse i nettverket, juridisk påfyll gode pauser for nettverksbygging.
Foreløpige temaer
Miljøkriterier: Hva virker, og hvordan bruke dem godt?
Kunstig intelligens: Muligheter og fallgruver i anskaffelser
Jus og praksis: Spørsmål og diskusjon
Innkjøpsstafetten og erfaringsdeling
Gruppearbeid: Hva trenger vi videre i nettverket?
Samlingen er åpen for alle medlemmer i Samfunnsbedriftene Avfall og ressurs, både innkjøpere, fagpersoner og andre som er involvert i anskaffelser.
Praktisk informasjon
- Hos RfD, Grønland 1, Drammen – 5 minutter å gå fra togstasjonen
- Meld deg på innen 8. januar 2026
- Pris: Kr. 500 eks. mva.
- Deltakerne ordner selv med eventuell overnatting.
- Vi arrangerer en felles middag (på egen regning) 13. januar klokken 19:00 sentralt i Drammen. Huk av i påmeldingsskjemaet om du vil delta.
Har du spørsmål eller ønsker å bidra med innlegg? Ta gjerne kontakt.